preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
KONTAKTI
Projekti

Mreže

 

Sigurno surfanje

 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 22. 9. 2015.

Ukupno: 166971
Ovaj mjesec: 2465
Rehabilitacijski programi

LOGOTERAPIJA 

Našu školu oduvijek pohađaju učenici s manjim ili većim teškoćama u učenju, koji nerijetko imaju neki oblik govornog poremećaja, ali najčešća teškoća s kojom se susrećemo je poremećaj u čitanju, pisanju i razumijevanju pročitanog. Kako su tehnike čitanja, pisanja kao i razumijevanje pročitanog neophodne za učenje i uspješno svladavanje školskog gradiva, njima se najčešće bavimo na logopedskim vježbama. Neophodan je kontinuirani rad ne bi li učenici zadržali zadovoljavajući nivo tehnika čitanja i pisanja koje im pomažu i omogućavaju učenje. Korekcija govornih poremećaja provodi se u manjoj mjeri, uvijek kad je govor toliko oštećen da ometa komunikaciju ili u slučajevima kad učenik sam pokaže želju za poboljšanjem svojeg govora. Osim vježbi artikulacije, čitanja i pisanja, učenici od logopeda dobivaju i pomoć u učenju, pisanju domaćih zadaća, pripremanja za kontrolne ispite ili usmeno ispitivanje. Redovit rad i motiviranost učenika često rezultiraju uspjehom u nastavi, što svakako dovodi do poboljšanja slike o sebi koja je nerijetko kod naših učenika loša. Rad logopeda orijentiran je ka zajedničkom doprinosu ukupnog napora svih stručnih djelatnika škole za postizanjem što boljeg uspjeha učenika. Doživljeni uspjeh doprinosi izgrađivanju ličnosti i tako pomaže učenicima i u razdoblju nakon završetka školovanja.  

 

KINEZITERPAIJA

Kineziterapija je liječenje kretanjem ili tjelesnim vježbanjem. Osnovno sredstvo djelovanja kineziterapije jest pokret, tj. vježbe koje osoba izvodi sama ili uz pomoć druge osobe. Cilj kineziterapije je postizanje optimalne rehabilitacije poslije bolesti ili tjelesnog oštećenja koje omogućuje osobi što prirodniji način života i poboljšanje funkcije pojedinog dijela organizma ili organizma u cjelini. Vježbe koje se provode u programu kineziterapije dijele se na vježbe snage, vježbe istezanja, vježbe relaksacije i vježbe za neuromišičnu koordinaciju tj. vježbe spretnosti i okretnosti. Sadržaji se provode kroz gimnastičke i korektivne vježbe, prirodne oblike kretanja te sportske i elementarne igre, a koristi se individualni i grupni oblik rada. U školi se provodi kineziterapija za učenike s naznačenom tjelesnom deformacijom (skolioze, kifoze, lordoze te deformacije kukova i stopala ili kombinacija navedenih oštećenja) i kineziterapija za učenike s lošim držanjem tijela. 

 

MUZIKOTERPAIJA

Muzikoterapija predstavlja profesionalnu upotrebu glazbe i njenih elemenata sa svrhom utjecanja na pozitivne promjene u ponašanju, stjecanju vještina, razmišljanju i izražavanju emocija. To je vrsta terapije koju muzikoterapeut provodi sa jednom osobom (učenikom) ili skupinom od više osoba. Glazbeno pedagoški pristup obuhvaća: pjesmu, muzičku improvizaciju, ples, pokret, igru, receptivno slušanje glazbe, sviranje, vođenu imaginaciju, ritam itd.. Sadržaj na kojem terapeut i dijete ili skupina rade je poticajan i motivirajući poput igre te rijetko izaziva otpor, a struktura seanse je jasna i čvrsta. Neki od ciljeva muzikoterapije su: govorno-jezični razvoj, emocionalni razvoj, bolja socijalna interakcija, poboljšanje pažnje, koncentracije i motivacije, stimulacija motoričkog razvoja, suzbijanje negativnih obrazaca ponašanja, podizanje samopoštovanja i samoizražavanja, kao i poboljšanje ishoda u akademskim sposobnostima. Muzikoterapija svoju snažnu preventivnu, rehabilitacijsku i terapijsku moć temelji na premisi da svaki čovjek posjeduje urođenu muzikalnost. Na tu muzikalnost ne utječu moguća osobna ograničenja, razvojne teškoće ili neurološka oštećenja. Želite dokaz? Stavite ruku na svoje srce. Srce svakog, pa i najbolesnijeg čovjeka, kuca u ritmu! 

 

PROGRAM "PLAY ATTENTION" 

Program "Play attention"  inovativan je sustav učenja koji pomoću posebno razvijenih računalnih alata pomaže učenicima s teškoćama pažnje i koncentracije (ADHD), autizmom i ostalim poremećajima autističnog spektra te im olakšava ispunjavanje svakodnevnih zadataka. Ovaj način učenja pomaže im da zadrže motivaciju za zadatke koje inače izbjegavaju i ne vole. Svrha uvođenja računalnog programa „Play attention“ u našu školu je unaprijediti kvalitetu života učenika i osigurati adekvatne uvjete za sudjelovanje u nastavi te završetak srednjoškolskog obrazovanja. Program se trenutno provodi samo u nekolicini OŠ dok u srednje škole još do sada nije uveden. Našu školu je u ovom projektu podržala RTL televizija „RTL pomaže djeci“ kojoj ovim putem zahvaljujemo na donaciji. Program će se početi provoditi od školske godine 2018./19. 

Tražilica



O školi

Raspored zvona


Raspored sati


Kalendar i vremenik

 


Učenička zadruga

Monografija

   


Školski list

 


Vodič za roditelje


Korisni linkovi

 

Poštovani roditelji, na našu web stranicu stavljamo obavijesti iz života Škole popraćene fotografijama naših učenika. Ukoliko ne želite da fotografija vašeg djeteta bude u tom kontekstu objavljena, najljepše molimo da se osobno javite u Pedagošku službu i o tome nas izvijestite.





preskoči na navigaciju