preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
KONTAKTI
Brojač posjeta
Ispis statistike od 22. 9. 2015.

Ukupno: 274258
Ovaj mjesec: 217
Rehabilitacijski programi

LOGOPEDSKA TERAPIJA 

Logopedska terapija je rehabilitacijski program koji se najdulje u kontinuitetu provodi u našoj školi. Vrlo blizu pola stoljeća  učenicima naše škole pruža se pomoć u poboljšanju komunikacije kao i savladavanju vještina čitanja, pisanja i računanja. Danas je sve  veći broj učenika sa specifičnim jezičnim teškoćama i poremećajem u komunikaciji. Kod  velikog broja učenika prisutni su poremećaji artikulacije, ritma i tempa govora, oralna površnost, kao i  siromašan rječnik, agramatičnost u govoru, otežana verbalizacija ideja. Logopedskom terapijom pokušava se  otkloniti ili smanjiti navedene teškoće i pomoći učenicima u boljem i bržem savladavanju školskog gradiva.

 

KINEZITERPAIJA

Kineziterapija je zdravstveni program koji u doslovnom prijevodu znači liječenje pokretom tj. osnovno sredstvo djelovanja jest pokret. S obzirom na zdravstveni problem to podrazumijeva različite modalitete rada, te doziranje intenziteta vježbanja ovisno o pojedincu i njegovom stanju. Osnovni cilj kineziterapije je postizanje optimalne rehabilitacije poslije bolesti ili oštećenja do takvog stanja koje omogućuje što prirodniji način života i poboljšanje funkcioniranja dijela organizma ili organizma u cijelosti. 

 

MUZIKOTERPAIJA

Muzikoterapija se provodi u skupinama polaznika radnog osposobljavanja te u sklopu produženog stručnog postupka (PSP). Kroz muzičke igre, pokret i ples mladi uključuju i razvijaju gotovo sva osjetila. Obogaćuju svoje emocionalne doživljaje, razvijaju nove motoričke vještine te unapređuju već postojeće. Stječu pojam o vlastitom tijelu i okolini, o odnosima u prostoru i vremenu. Kroz muzičke igre uče nove pojmove te proširuju svoje perceptivne i kognitivne sposobnosti. Razvija se receptivni i ekspresivni govor, samopouzdanje, samoinicijativa i samoizražavanje. Muzikoterapija ima iznimno važnu ulogu u radu s mladima, budući da se kroz zabavne i kreativne muzičke aktivnosti uspješno postižu ne-muzički, rehabilitacijski ciljevi.

 

„Ovdje je bolje nego u discu!“  Dominik, RO

 

PROGRAM "PLAY ATTENTION" 

Program "Play attention" provodi se u našoj školi već dvije školske godine, a u radu s učenicima postižemo zapažene rezultate. Ovaj se program  trenutno provodi samo u nekoliko osnovnih škola, dok u srednje škole za sada nije uveden. Našu je školu u ovom projektu podržala RTL televizija putem udruge „RTL pomaže djeci“. Program "Play attention" inovativan je sustav učenja koji pomoću posebno razvijenih računalnih alata pomaže učenicima s teškoćama pažnje i koncentracije (ADHD), autizmom i ostalim poremećajima autističnog spektra. Na taj način učenicima olakšava ispunjavanje svakodnevnih zadataka i  pomaže im zadržati motivaciju pri obavljanju zadataka koje inače izbjegavaju i ne vole.

 

„Polazim terapiju već dvije godine i ona mi jako pomaže. Na terapiji mi je lijepo, opustim se. Iza terapije se osjećam bolje jer nisam više napeta kao prije. U učeničkom domu gdje sam smještena za vrijeme školovanja su primijetili kako mi play attention pomaže u životu. Ponašanje mi se jako popravilo i više se ne svađam često kao prije. Na terapiju namjeravam ići i dalje.“

Učenica - polaznica terapije 

 

TERAPIJA PLESNIM POKRETIMA

Plesna terapija ili terapija plesnim pokretima koristi pokret za poboljšanje  emocionalne, kognitivne, tjelesne i socijalne  integracije pojedinca. To je korisno svim dobnim skupinama. U radu se koriste i rekviziti: meke loptice, pilates lopte, rastezljive tkanine, elastične trake, a ponekad i glazba i instrumenti. Terapija se može  provoditi  u jedinicama za mentalno zdravlje,  domovima umirovljenika, dnevnim centrima, te  u sklopu terapijskog  programa prevencije i promicanja zdravlja djece i mladih. Tijelo i um nerazdvojivi su dio jedne cjeline. Pokret i ostali neverbalni znakovi odražavaju unutarnje obrasce razmišljanja i osjećaja.  Osluškujući  vlastiti pokret osoba upoznaje sebe, svoj način razmišljanja, osjećanja. Pod stručnim vodstvom mijenjajući načine kretanja, mijenja i sebe emocionalno, kognitivno, tjelesno i socijalno.

 

Tražilica



Sigurnost u školi


O školi

Škola koja vraća osmijeh!

  

filmovi o školi (klikni na sliku)

BROŠURA O ŠKOLI


Kalendar i vremenik


Korisni linkovi




preskoči na navigaciju